Saturday, September 1, 2012

Hvala na pažnji

Ovim postom blog Agro Gerila se gasi na vrlo, vrlo dugo vreme. Nadam se - zauvek.

Razlozi? Jednostavno - odavno je ovaj blog postao mnogo više opterećenje nego zadovoljstvo, čak i za tih 5-6 eseja godišnje. Da sam u svoju recimo akademsku karijeru uložio vremena, pročitane literature i traženja referenci koliko za pisanje ovog bloga, verovatno bih još pre dve godine imao doktorat. Drugo, ovakva blog forma je odavno mrtva, i mamuzanje mrtvog konja zarad ispravljanja krivih drina je jalov posao.

Zahvaljujem svima koji su ovaj blog pratili ili na njega povremeno dolazili. Verujem da ćemo se i dalje viđati na drugim onlajn mestima za koja nameravam da pišem.

12 comments:

Davor Nikolić said...

PS
Ukoliko postoji interesovanje za Agro linkove (a sudeći po statistici - postoji), njih ću nadalje postovati na FB pejdžu i na Tviter nalogu (koji je, takođe, privremeno ugašen)

elCoyote said...

Počni da pišeš za Tržišno Rešenje.
Njima fali agro deo :)
U svakom slučaju, hvala na tekstovima.

Branko Todorovic said...

Puno uspeha u daljem radu.

B.

nasdvoje said...

baci mi doktorat na mejl

Zoon said...

Nema gore stvari za akademsku karijeru od interneta :)

ja bih zamolio ako mogu ipak da agro linkovi prežive i na blogu, pošto sam fb i twitter free.

zakk said...

@Zoon oš da ti okačim na Znak Sagite, da se ne mučiš :-*

Davor Nikolić said...

Ma kakav doktorat, kakva akademska karijera, koji bakrači... Previše sam u realnom sektoru da bih umeo to, govorio sam hipotetički ("recimo"), misleći na ogromno gubljenje vremena.

Nažalost, Zoon, preživljavanje "agro linkova" bi značilo i preživljavanje ovog bloga, a to nije bila ideja in the first place. Evo, može Zakk da ubedi Bobana da napravimo thread na Sagiti. :)

Pavle Mihajlović said...

Na CvN uvek će biti mesta da iskališ bes ako se blog zaželiš bez potrebe da moraš da rezurektuješ blog

Zoon said...

Može i na Sagiti, neka Zakk odredi podforum :)

a ti si baš odlučio da siječeš blog u korijenu? :(

Anonymous said...

Ma, kao što televizija nije ubila radio, niti internet televiziju, tako ni web forumi nisu ubili usenet, blogovi nisu ubili forume, twitter i facebook nisu ubili blogove, itd. Zato ne bi bilo dobro da odustaneš ako misliš da je ovu platformu pregazilo vrijeme -- nije. Ako si se zasitio, to razumijem.

Davor Nikolić said...

Ma ne mislim da je blog forma kao takva mrtva, ali ova koju ja upražnjavam (otkucaš 15000 karaktera da bi objasnio nešto neočigledno), prilično jeste. Barem na ovom govornom području. U tom smislu, diskurs socijalnih mreža je prevladao.

Dalje, prosta cost-benefit analiza kaže da mi je ovo gubljenje vremena. Ali pošto mi sunk cost fallacy nije stran, agoniju sam produžio preko svake mere. Pisanje tekstova za nekoliko desetina istomišljenika koje znam i nekoliko stotina koje ne znam je ipak - gubljenje vremena.

Nadam se da ćemo tokom sledeće godine pokrenuti jedan online magazin koji bi se držao longreads forme, sa prevodima i autorskim tekstovima. Sadržaj - od video igara i naučne fantastike do političke filozofije i teorijske fizike. Nešto poput stvari koje sam delio ovde u linkovima, pa da vidimo da li tu stvar možemo da učinimo održivom. To mi je trenutna internet preokupacija.

Zoon said...

pa što nisi odmah rekao, magazin je ipak nastavak i dobar pravac razvoja ovog bloga. Znači ipak nije kraj ako ćemo dobiti jedan kvalitetan online časopis.

Srećno!