Wednesday, June 11, 2008

PULJP Fest #6

U petak i subotu (13. i 14. jun) se organizuje već šesti festival na kome se okupljaju pankeri, anarhisti, skvoteri, antiglobalisti, anti-fašisti, levičari, alkoholičari, lokalna ruralna omladina i ostali, a još uvek niko da ih bije?! Elem, kao i svake godine biće tu svakojakog sadržaja i drugih opscenosti, tako da je Boljevčanima bolje da ne kroče u "vrtić"...

Photobucket

Ovaj festival inače već ima legendarni status među upućenima. A takođe i Boljevac... Imamo slučaj kako se jedan beogradski filmski kritičar i jedan od urednika sajta Novi Kadrovi oduševio time što je upoznao nekog iz Boljevca, prokomentarisavši kako tamo ima mnogo punka, undergrounda i ostalog treša. Blago njemu... Nego, da kažem šta imam o festivalu... Svake godine se pokušava da to bude veće i veće, da se sadržaj obogati i slično, podržavam sve to iako ni ideološki ni glazbeno nisam u tom fazonu. Možda se i ne slažem sa tim pristupom za porodicu i prijatelje kojim se ista priča iznosi za iste ljude (koji tu priču već znaju napamet), o tome sam pričao nekoliko puta i sa organizatorima festa tako da znaju moje mišljenje, ali glupo je da ih ja kritikujem pošto jedino organizujem turnire u Mortal Kombatu...

I ove godine je tu i kamp, razni distroi, klot pasulj iz kazana, kao i sveopšti fudbalski karmbol koji se zove utakmica (metalci vs pankeri ili mesožderi vs vegetarijanci). Novost su najavljene projekcije dva filma: For Squatters Sake (1990) i G8 Blockade (2007), a što se muzike tiče, tu ima svakojakog panka, hardkora i krasta... Pored redovnog kontigenta domaćih bendova (Beograd, Niš, Kragujevac, Zaječar, Knjaževac), tu su i dva benda iz Makedonije (Shoctroopers i Smack Attack), kao i dva značajnija imena: Hevn iz Osla (Norveška) i Pavilionul 32 iz Temišvara (Rumunija).

Posle svirke organizovana edukativna ekskurzija znamenitim kafićima u Zanatskom centru...

3 comments:

Anonymous said...

"Možda se i ne slažem sa tim pristupom za porodicu i prijatelje kojim se ista priča iznosi za iste ljude (koji tu priču već znaju napamet), o tome sam pričao nekoliko puta i sa organizatorima festa tako da znaju moje mišljenje, ali glupo je da ih ja kritikujem pošto jedino organizujem turnire u Mortal Kombatu..."

Ta scena je sama po sebi zatvorena u sebe, tako je koncipirana i kao takva se i odrzava i opstaje. U sustini jeste kao sto su vec ljudi govorili slicna sekti, jeste samo za odabrane.
E sad ti bi verovatno zeleo, da to modifikujes, posto je to jedna od vecih prilika u Boljevcu da se muzicki nesto odradi, razumem i tebe, podrzavam taj predlog, ali isto tako razumem i organizatore.
Predlazem ti da odgledas dokumentarac koji sam ti nudio "American Hardcore", dosta je dobro obradjena scena i sam pocetak hc-a, cak se i eksplicitno kaze da oni jednostavno ne zele da se drugi mesaju kod njih i da im se tako svidja, a inace sam primetio, a to sam i sa Ljubom prodiskutovao, da sada ako oces da budes hc moras da nosis kacket.izraelac

Anonymous said...

e, nego, gde sam se ja to odusevio sto sam upoznao Gorana iz Boljevca i komentarisao da je to super mesto sto ima mnogo punka i ostalog treša? :) inače ti je super ova priča o šumarskoj dijalektici. moracu samo da te ispravim - nisam ja beogradski filmski kriticar. uopste nisam iz beograda, nego iz malog mesta a la Boljevac. tako da znam šta i kako. aj pozdrav! urednik novih kadrova

Davor Nikolić said...

Ne, ne radi se o Goranu... To mi je rekao drugi jedan lik koji je na svetskoj književnosti i koji te je verovatno upoznao na Filološkom... Foča ga zovu, ne znam da li ga znaš, verovatno mi je malo iskarikirao priču, ali ja sam je, eto, upotrebio... :)
A stvarno nisam znao odakle si, to što sam napisao je verovatno zbog mog mozga koji ide po inerciji da svi koji obitavaju po Bogradu jesu Beograđani. Izvini ako sam uvredio tvoja nacionalna osećanja. :)
Pozdrav i tebi!